Als uw producten eenmaal uitgeleverd zijn, hebben wij als logistiek dienstverlener meestal ons werk gedaan. Meestal, want steeds meer verladers vragen om verdere service. Bijvoorbeeld het ophalen en afvoeren van verpakkingen of het ophalen van kapotte of verkeerd geleverde producten. Dit soort value-added activiteiten, bekend onder de verzamelnaam retouren logistiek, worden steeds belangrijker.
Informeer eens naar de mogelijkheden van uw retouren stroom en vraag om verdere service en nazorg.
Het is onze missie om de beste weg voor producten te vinden, in termen van kosten, service, veiligheid en duurzaamheid, ook d.m.v. het optimaliseren van logistiek rondom retouren:
Door snel data te verzamelen en de retouren te rapporteren via BI-tools (dashboards) kan Na-Nomi snel uw basis processen verbeteren.
Vul het onderstaande formulier in om een gesprek met een expert in te plannen.
“Bijkomende diensten zoals opslag, co-packing, cross-docking, douane-inklaring, e-fulfilment en binnenlands distributienetwerk, of forwarding? Geen probleem!”