NA-NOMI: UW PARTNER VOOR RETOUREN LOGISTIEK

Wij verzorgen de fysieke en administratieve handelingen van retourzendingen van zowel online als winkel verkoop zodat u zich kan richten op verkopen!

Nabuurs - retouren logistiek proces

 

Als uw producten eenmaal uitgeleverd zijn, hebben wij als logistiek dienstverlener meestal ons werk gedaan. Meestal, want steeds meer verladers vragen om verdere service. Bijvoorbeeld het ophalen en afvoeren van verpakkingen of het ophalen van kapotte of verkeerd geleverde producten. Dit soort value-added activiteiten, bekend onder de verzamelnaam retouren logistiek, worden steeds belangrijker.

Informeer eens naar de mogelijkheden van uw retouren stroom en vraag om verdere service en nazorg.

Ontdek de mogelijkheden

Verminder vervuiling en laat uw bestaande voorraad renderen

Retourzendingen van uw online en winkel verkopen zijn helaas een onderdeel van zakendoen. Maar door retour stromingen optimaal in te richten kan het meer zijn dan een onvermijdelijke inspanning. Het kan zelfs positief bijdragen aan uw verkoopcijfers en de klant beleving. Laat uw bestaande producten renderen en o.b.v. door ons verzamelede data uit het retour-proces verbeteringen doorvoeren t.b.v. winstgevendheid.

 

Laat Na-Nomi uw producten onderhouden, herstellen en terugkeren naar de voorraad. Wij ontkoppelen de afhandeling van retouren van het primaire proces zodat u focus kunt houden op sales en uw retouren geen disrubtors zijn.

Retouren logistiek

Maak uw retourzendingen en reparaties gemakkelijk

Een goed werkende retouren stroom is een groot voordeel en verbetert uw prestaties. Nabuurs kan het retourproces vereenvoudigen voor uw klanten en helpt u om hun foutieve aankopen snel te vervangen of terug te betalen.

 

Retourzendingen moeten efficiënt ingericht worden zonder het hoofdproces te verstoren. Creëer een concurrentievoordeel met een betrouwbaar en veilig proces. Met het FSSC 22000 certificaat kan Nabuurs kwaliteit en veiligheid garanderen en ook retouren van FMCG op de juiste manier verwerken. Handmatig bewerkelijk door met slimme handen, automatisering en gespecialiseerd personeel te werken tegen hoge productiviteit. Met de juiste oplossing voor retouren logistiek kan Nabuurs efficiëntie verhogen, klanten binden en de groei van uw bedrijf bevorderen.

Bespaar onkosten met ompakken

OPTIMALISEREN VAN RETOUREN STROOM

Het is onze missie om de beste weg voor producten te vinden, in termen van kosten, service, veiligheid en duurzaamheid, ook d.m.v. het optimaliseren van logistiek rondom retouren:

  • Na-Nomi als uw retouren partner: Na-Nomi neemt de verantwoordelijkheid voor het ophalen van geretourneerde pakketten en producten. Dit kan met uw eigen firma naam, huisstijl en uitstraling;
  • Repareren en opknappen: Het is niet alleen goed voor het milieu, maar door oude verpakkingen te repareren voor hergebruik, bespaart u effectief op toekomstige verpakkingskosten.;
  • Screenen en inspecteren: tijdens de screening van de retouren, controleren we op veiligheid en regelgeving.;
  • Verwerken, organiseren en sorteren: In plaats van duizenden ingezamelde en goedgekeurde producten en verpakkingen naar uw werknemers te gooien om ze te organiseren, doen wij het voor u!;
  • Recyclen, vernietigen of doorverkopen: De laatste stap omvat het recyclen, doorverkopen of vernietigen van de hergebruikte verpakkingen en producten die we voor u hebben verzameld, gerepareerd en georganiseerd;
  • Data verwerking: Nabuurs stelt de juiste data en real time informatie beschikbaar. Deze data helpt u met het verbeteren van uw processen.

Door snel data te verzamelen en de retouren te rapporteren via BI-tools (dashboards) kan Na-Nomi snel uw basis processen verbeteren.

Retouren logistiek

Samen maken we een succes van uw retouren logistiek

Vul het onderstaande formulier in om een ​​gesprek met een expert in te plannen.

Luuc Homburg
Sales & Marketing Specialist bij Na-Nomi

“Bijkomende diensten zoals opslag, co-packing, cross-docking, douane-inklaring, e-fulfilment en binnenlands distributienetwerk, of forwarding? Geen probleem!”