OVER NA-NOMI

CO-PACKING BINNEN DE SUPPLY CHAIN

Bij Na-Nomi ontwikkelen en realiseren we co-packing concepten waar marketeers én logistieke professionals blij van worden. We integreren deze concepten bovendien in de logistieke keten van onze opdrachtgevers. Het resultaat: kortere doorlooptijden, lagere kosten en een duurzamere supply chain.

Meer over co-packing
Werkvloer Na-Nomi
OVER NA-NOMI

Missie

Bijdragen aan een duurzame toekomst, geweldige verkoopresultaten en het welzijn van bedrijven in de FMCG-, Pharma en retail business en dat bewerkstelligen met gedreven en gepassioneerde mensen. Dat is ons doel. Onze klanten laten floreren en ondersteunen zodat zij zich kunnen concentreren op werk waar ze goed in zijn. Dan doen wij dat ook. Onze manier van werken en onze co-pack oplossingen maken échte winnaars van onze klanten. Lagere kosten, minder uitstoot en kortere doorlooptijden. Daarvoor steken wij graag de handen uit de mouwen!

co-packing
OVER NA-NOMI

Visie

Geïntegreerde co-packing zo optimaal mogelijk inrichten én uitvoeren, daar streven we naar. Kortom: de beste weg voor het product. Vanuit één aanspreekpunt de supply chain-route van de co-pack producten van onze klanten inrichten, beheren en optimaliseren. Na-Nomi dragen we samen met onze mensen. Met zijn allen presteren we boven verwachting met een intense focus op voedselveiligheid en duurzame partnerschappen. Daar mikken we op!

productverpakking

Na-Nomi: kernwaarden

Kwaliteit

De kwaliteit en (voedsel)veiligheid van de keten en producten, dát is wat telt. Om die kwaliteit, veiligheid en hygiëne te bewerkstelligen letten we op ieder minuscuul detail. We kijken altijd samen met klant én medewerker naar wat beter kan. Dit proces herhalen we iedere dag zodat we met onze verbetermentaliteit de beste service, hoogste kwaliteit en meest betrouwbare oplossingen kunnen leveren.

Diversiteit

Verschil moet er zijn. Zo houden we elkaar scherp en onze doelen ambitieus. Diversiteit in de vorm van culturele achtergrond, interesses en capaciteiten staan hoog in het vaandel. Het zijn voorwaarden om creatief te blijven, van elkaar te leren en hoog te mikken met onze ideeën. Zowel binnen als buiten Na-Nomi behandelen we collega’s, partners en onze maatschappij met wederzijds respect. Werken in een écht team, wel zo leuk!

Winnen

Winnen is een mindset. Er is doorzettingsvermogen, spitsvondigheid en nauwkeurig werken voor nodig. Een langdurige relatie opbouwen met Retailers, A-merken en Producenten is alleen mogelijk wanneer de focus ligt op die specifieke mindset. Boven verwachting presteren vereist dan ook een ‘Yes, can do!’ mentaliteit. Niks meer, niks minder.

Welzijn

Het welzijn van onze werknemers vinden we zeer belangrijk. Een gezonde en veilige werkomgeving, zowel fysiek als sociaal, creëert ruimte voor humor, kwetsbaarheid en innovatie. Wij geloven dat dit een voorwaarde is om het enthousiasme en toewijding van onze collega’s iedere dag optimaal te stimuleren. Zo ontstaan de beste ideeën en streven we naar een veilige en aangename sfeer.

Blijven leren

Winnen betekent dat je blijft ontwikkelen en groeien. Dat geldt voor ons als bedrijf alsook op persoonlijk vlak voor onze medewerkers. Om die reden zijn we altijd op zoek naar nieuwe inzichten en durven we kritisch op onszelf te zijn. Zo kunnen we maximaal presteren en staan we continu paraat voor de uitdagingen van de toekomst in een markt die voortdurend verandert.
OVER NA-NOMI

GEPASSIONEERDE MEDEWERKERS, GEAVANCEERD MACHINEPARK

Na-Nomi is ooit begonnen als joint venture tussen de familiebedrijven Nabuurs (logistiek dienstverlener) en NOMI (co-packingspecialist). Inmiddels zijn wij een volledig zelfstandig opererend bedrijf met meer dan 150 medewerkers; stuk voor stuk mensen met een passie voor productie, techniek en een passie voor foodproducten. Blijven leren is één van onze kernwaarden. Onze mensen worden dagelijks ondersteund door een geavanceerd machinepark en volgen een breed scala aan opleidingen.

Medewerkers Na-Nomi
OVER NA-NOMI

SAMENWERKING MET NABUURS

Voor opdrachtgevers van Nabuurs, veelal grote FMCG-producenten, ligt een partnership met Na-Nomi vaak voor de hand. In samenwerking met Nabuurs kunnen wij onze diensten op het gebied van co-packing namelijk integreren binnen een totaal logistiek concept. Een concept waarin we samen de beste weg vinden voor producten op het gebied van kosten, service, veiligheid en duurzaamheid.

Logo Nabuurs
OVER NA-NOMI

SAMENWERKING MET ANDERE LOGISTIEK DIENSTVERLENERS

Behalve met Nabuurs werken we ook nauw samen met verschillende andere logistiek dienstverleners. Dankzij onze schaalgrootte profiteren zij en hun opdrachtgevers mee van onze inkoopkracht en capaciteit op het gebied van co-packing. Daarvoor kunnen we producten op voorraad nemen in ons warehouse in Oosterhout. Maar als je jouw producten liever in je eigen warehouse verwerkt, kunnen we ook samen investeren in een co-packinglijn bij jou op locatie.

Nabuurs warehousing en logistiek
OVER NA-NOMI

SAMENWERKING MET NOMI

Samen met co-packing bedrijf Nomi hebben wij in 2013 Na-Nomi opgericht. In deze joint venture combineren wij co-packing met warehousing. Dankzij deze samenwerking kunnen wij uw kosten reduceren, verminderen we de CO2 uitstoot en realiseren we kortere doorlooptijden. Bovendien heeft u één vast aanspreekpunt.

Nomi heeft ruim 35 jaar ervaring binnen de co-packing branche en is daarmee een van de meest vooraanstaande contractverpakkers van de Benelux.

Meer over Nomi
Logo Nomi wit
OVER NA-NOMI

HOE COMPLEXER, HOE LIEVER

Voor Fast Moving Consumer Goods-producenten worden vraagstukken op het gebied van co-packing steeds complexer. Vanwege alle creatieve verpakkingsmogelijkheden die er zijn, vanwege de voortschrijdende technologische mogelijkheden, maar ook vanwege de toegenomen mogelijkheden om co-packing te integreren in de supply chain. Juist daarom kiezen steeds meer producenten voor Na-Nomi. Want hoe complexer het vraagstuk, hoe leuker wij het vinden om onze tanden erin te zetten. Zelf een vraagstuk op het gebied van co-packing?

 

Kennismaken?

Na-Nomi

NA-NOMI GEÏNTEGREERDE CO-PACKING WERKT VOOR MOOIE MERKEN

Interested?